De mand

Voedende en ontwarrende conditioner - Aloe vera & Lemon balm

€28.00

Voedende en ontwarrende conditioner

Deze voedende conditioner biedt uw haar soepelheid zonder het te verzwaren dankzij de Aloë vera in de formule.

Biologische ontwarrende conditioner voor alle haartypes, geschikt voor gekleurd haar.

Gecertificeerde Eco-Garantie.

Formaat 200ml. Gerecycleerde plastic fles.

Essentiële ingrediënten:

Aloë vera : Krachtige vochtinbrenger voor het haar en de hoofdhuid, heeft naast zijn ontwarrende werking een verkoelende en verzachtende werking op de hoofdhuid.

Teunisbloemolie: een kostbare olie, bijzonder rijk aan omega-3 en omega-6 essentiële vetzuren: de hoofdhuid wordt opnieuw in evenwicht gebracht, de haarschede wordt gladgestreken, het haar is zacht en zijdeachtig.

Kokosnoot: ontwarrende, reinigende en ontgiftende werking op de hoofdhuid; plantaardige olie rijk aan essentiële vetzuren die doordringen tot in het hart van de haarvezel om het haar diepgaand te voeden en te hydrateren.

Citroenmelisse: antioxidant, antibacterieel, verzachtend en immunostimulerend, beschermt en verzorgt de hoofdhuid

Appliquer sur les cheveux après le shampoing.

Attendre 30 sec. Rincer.

Ce soin peut s’utiliser en masque en laissant poser sur cheveux humides pendant 30min.

Customer Reviews

Based on 12 reviews
100%
(12)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
H
H.
Tout doux

Super complément du shampoing
Il laisse mes cheveux tout doux, et pas besoin se beaucoup pour faire le taf
Top

M
Marie
Efficacité

Très efficace pour démêler et rendre les cheveux souples et soyeux

G
Gilain
Une révélation! Mon produit élu de l’année

J’ai des cheveux épais et une bonne masse.
Ce soin est un petit bijou

M
Mathilde
On ne peut plus s'en passer

Le succès autour de ce produit parle de lui-même: texture et odeur incroyables, une petite quantité suffit à démêler et nourrir les cheveux bref foncez!!

m
marie gourmandise
après shampoing

et voilà le petit dernier qui manquait à ma routine "cheveux doux et soyeux" :) il est parfait pour les démêlage express !! il est aussi très bien en soin MAIS il faut vraiment bien le rincer !!